Om min pojkvän ♥ (update) ( )
Hem Om mig Kontakt

Om min pojkvän ♥ (update)

Om din pojkvän:
Du är tillsammans med? Leo
Hur gammal är han? Snart 21
När fyller han år? Privat!
Vart bor han? I Sverige
Ögonfärg? Blåa
Har han piercat sig någon gång? Nej
Har han druckit? Ja
Han han rökt? Ja
Vad har han för färg på rummet? Vitt & svart
Har han några syskon? Ja
Vad skulle han göra om han vann en miljon? Resa med mig till Maldiverna.
Har han någon fobi? Vara ensam hemma & den hårda juden.
Är han beroende av något då? Prata med sin mamma & ta på mig.
Är han envis? Ja
Vad heter hans föräldrar? Privat!
Vad gör han på helgerna? Jobbar eller pratar med sin mamma.
Beskriv honom med två ord? Omtänksam & glad.
Skulle han bli en bra pappa? Ja, han älskar barn.
 
Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom? För jag hade känslor för honom.
Föll du för honom direkt? Ja
Du har slagit honom? Ja
Du har roligt med honom? Ja
Du skulle kunna bo med honom? Ja, det gör vi nu.
Du vet någonting om honom? Ja, typ allt.
Du har gjort ett sugmärke på honom? Ja
Säg ett ord du känner för honom? Kärlek
Vad är det finaste han sagt till dig? Att han ville gifta sig med mig.
Får du fjärilar i magen när du ser honom? Nej
Är du svartsjuk på andra tjejer? Nej
 
Om er:
Hur träffades ni första gången? På en fest.
Bor ni långt ifrån varandra? Nej, vi bor i samma lägenhet.
När blev ni tillsammans? 12/1-13
Hur länge har ni då varit tillsammans? 18 månader ♥
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? Alla möjliga.
Har ni sovit över hos varandra? Ja, men nu bor vi ihop.
Har ni bråkat? Ja
Vem håller fjärrkontrollen? Båda, nu vet Leo hur dom fungerar.
Vad har ni gemensamt? Typ allt, vi är så lika.
Har ni samma åsikter om saker? Ibland
Planerar ni framtiden ihop? Ja
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Sex månader.
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Alltid!
 
Sista frågan:
Gillar du honom? Nej, jag älskar honom ♥
  • 2014-07-13
  • kl.12:49:56
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg