Är jag för ung? ( )
Hem Om mig Kontakt

Är jag för ung?

Att vara 22 år & gifta sig är inte så konstigt enligt mig. Har många vänner som både har gift sig & skaffat barn unga. De är inte svenska & har inte en svensk kultur. Jag gillar inte hur svenskar är. De ser gamla ut när de föder barn & är gamla föräldrar. Usch!

Min man är snart 21 år & är muslim. För honom är det viktigt med giftermål & familj. Jag tycker också det är viktigt. Invandrare har en mycket bättre hållning med sådana saker & deras familj håller bättre ihop. Tänk liksom att vara 35 år & gifta sig, man ser ut som om man snart ska gå i graven. Man är mer fräschare som ung i en brudklänning. Helt normalt enligt mig att gifta sig i min ålder.

  • 2014-07-29
  • kl.13:05:45
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg