Min skolgång. ( )
Hem Om mig Kontakt

Min skolgång.

Jag har börjar skolan igen som ni kanske vet. Ska läsa upp en del gymnasieämnen för att bli sjuksköterska. Men nu är det så att jag har gått ca två-tre veckor på de kurserna & jag fattar ingenting. Jag läser Engelska 5, Samhällskunskap 1b, Naturkunskap 2 & Svenska 1. Jag har nu bestämt mig för att inte läsa vidare till sjuksköterska, i alla fall inte nu. Så jag ska ta bort två ämnen & lägga till en distanskurs (om det går) som handlar om vård för att jag ska kunna jobba som undersköterska med barn & ungdomar. Om jag inte får distanskursen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra... Jag söker efter heltidsjobb, men finns inte många sådana just nu tyvärr.
  • 2014-01-24
  • kl.14:20:16
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg