Snygga skor från Deichmann. ( )
Hem Om mig Kontakt

Snygga skor från Deichmann.

Många av mina skor läcker in vatten & jag behöver köpa nya. Och då räcker det inte med det senaste paret jag köpte. Jag vill kunna byta ofta mellan skor så att man kan matcha mellan klädesplagg & skor. Vissa färger passar ju bara inte ihop, det vet ju alla. På Deichmann.com finns skor för alla typer av personer. Och varför inte beställa hem ett par stycken så man kan välja när man ska ut på fest eller när man ska ut på en promenad. Det finns en variant för alla. Det är gratis frakt & retur, det är något som lockar mig i alla fall.
 
För mig är det väldigt svårt att köpa skor då jag har två storlekar. Det beror helt på vilken modell eller typ av sko det gäller. Ibland är det 38 & ibland är det 39. Min favoritfärg på stövlar är vit som ni kanske redan vet, men det är skönt att variera med svart & brun också. När det gäller vanliga sneakers så gillar jag vit färg, för det ser mer rent ut. Men dom blir givetvis smutsiga mycket fortare tyvärr. Huvudsaken är väl att man har ett par skor som inte läcker in & att dom är sköna att gå i. Köp dina billiga stövlar på Deichmann.
 
  • 2014-02-11
  • kl.14:00:00
  • Kategori: Mode


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg