Kom in på distanskursen. ( )
Hem Om mig Kontakt

Kom in på distanskursen.

Lite update ang skolan; jag har kommit in på distanskursen! Är väldigt glad faktiskt. Men det blev givetvis problem då jag skulle ändra mitt CSN för skolan sa ett datum & distansskolan sa ett annat datum, så suck. Men men, hoppas det löser sig. Inte mitt fel ju? Jag litar ju på faktan som jag får & gör som jag blir tillsagd.

Nu ska jag i alla fall BARA läsa barn- & akutsjukvård på distans. Det känns jättebra att läsa själv utan någon lärare som står & babblar om massa annan skit. Om jag vill gå på föreläsningar så gör jag det på egen hand liksom. Underbart! Blir praktik i fem veckor också.

  • 2014-02-06
  • kl.16:00:18
  • Kategori: Skolan





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg