Bada i X-Ray. ( )
Hem Om mig Kontakt

Bada i X-Ray.

Körde Sofeya till en kompis igår samtidigt som jag hämtade älskling från jobbet. Jag borde öppna riktig taxi... I alla fall på vägen till Sofeyas kompis så drack vi X-Ray energydrink. Det var mörkt & tidigare hade en maffiabil åkt förbi oss, lite sådär läskigt. Vi hade ju sett dom killarna i samma affär några minuter tidigare. Det kändes som om dom följde efter oss. Helt plötsligt kom det fler maffiabilar som kör om oss, samtidigt som jag dricker. Jag blev lite nervös & ska ställa tillbaka burken i stället, men hittar den inte. Sofeya tänkte tydligen inte på att hjälpa till, haha. Så jag slängde burken med innehåll över hela hennes knä. Skönt att bli av med det irriterande objektet. Inte lika kul för Sofeya...

  • 2014-02-10
  • kl.11:50:44
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg