Är väldigt begränsad nu. ( )
Hem Om mig Kontakt

Är väldigt begränsad nu.

Såhär "roligt" har jag det nu. Ramlade i måndags & slog i min vänstra hand. Den blev blå, svullen & efter en stund kom smärtan. Jag fick panik & började gråta. Blev chockad också för att det kunde svullna så mycket & det var blått.

På akuten blev det dåliga röntgenbilder pga att jag inte kunde ha min hand i de ställningarna som de ville. Samtidigt skakade jag något fruktansvärt. Man kunde inte se något brutet i alla fall sa läkaren. Dock tror jag själv det är spricka då det blev så svullet & blått.

Nu ska jag gå med en metallskena i en vecka. Den ger ett skönt stöd, men är i vägen. Jag skriver ju (& gör det mesta) med vänster hand. Känner mig extremt handikappad! Tur min älskling finns & hjälper mig med allt. Har ju till & med svårt att öppna en flaska med dricka.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg