Tagga nyår 2014! ( )
Hem Om mig Kontakt

Tagga nyår 2014!

Minns ni min nyår 2012? 😉 Den pratar vi fortfarande om. Ingen hade koll på något direkt. Jacek skulle köpa vodka, men han trodde jag skulle göra det. Så både han, jag & Sofeya köpte flera champagneflaskor. Vi hade även bestämt att alla skulle äta räkor ihop. Det hade inte killarna hört så de hade lagat polsk mat som de åt hemma hos Jacek. Jag, Sofeya & Melissa fick äta mängder med räkor hemma hos mig. Men vi hade det mysigt!

Sen efter maten gick vi tjejer till Jacek & festade utav rent helvete 😉 Jag minns tolvslaget att vi tjejer pussade killarna på skoj. En nyårskyss, hehe. Sedan var det massor av champagne. Ja, lite för mycket för oss alla. Speciellt mig & Jacek som satt & shottade champagne på natten. Jag minns inget direkt sedan... Bara att Melissa beställde taxi & hon frågade om hemkört. Sedan skulle jag av någon anledning duscha när jag & Melissa kom till min lägenhet?

Dagen efter vaknade jag vid 17-tiden & hade så ont i hela kroppen. Hade blåtiror på ögonen & blåmärken på kroppen. Var svullen lite här & där. Det resulterade ett akutbesök den 2 januari där det visade sig att jag hade en spricka i nyckelbenet & hjärnskakning. Sofeya hade klämt armen i taxidörren så den var helt blå. Som vi höll på, men roligt hade vi 😉

Detta året kommer bli minst lika roligt, om inte bättre? Vi har lovat varandra att göra en bättre planering så vi får med vodka också. Sedan ska alla äta räkor & vill man ha något annat tar man med sig det så vi äter alla ihop 😊 Åhh, jag längtar redan nu!

Från nyår 2013, ingen bra fest.
  • 2014-12-05
  • kl.10:00:51
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg