Skilsmässa ( )
Hem Om mig Kontakt

Skilsmässa

Som mina flesta vänner redan vet så går jag nu i skilsmässa. Jag som begärde detta... Det funkar inte mellan oss. Hans svartsjuka dödar mig! Jag får inte träffa vem jag vill eller prata med vem jag känner för. Ett tag fick jag inte ens smsa med mina vänner efter klockan tolv på natten? Sjukt. Så kan jag inte ha det. Jag mår inte bra av det, mina föräldrar mår inte bra av det & mina vänner mår inte bra av det 😢

Bara för man går i skilsmässa betyder det inte att problemen slutar. Nej, han hotar för fullt. Både mig & mina vänner är han på. Det är rena dödshoten... Blir väl en sväng till polisen inom en snar framtid. Jag är rädd när jag går ut. Till & med när jag är hemma?! 😞 Allt han vill är att förstöra. Då mår han så sjukt jävla bra. Istället för att tacka för tiden ihop så ska man bete sig som en idiot. Förstår inte vissa folk? Kan de aldrig växa upp?

Jag önskar i alla fall honom ett bra & lyckligt liv i framtiden 😊 Jag är ingen dålig person. Hoppas att han finner den rätta en dag. Jag skulle verkligen bli glad om han gjorde det. Detta är ett val som känns bra för mig. Man kan inte vara gift med en person som håller på såhär...

  • 2014-12-05
  • kl.00:41:53
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg