Redovisning ikväll. ( )
Hem Om mig Kontakt

Redovisning ikväll.

Sitter just nu och panikpluggar tyska. Har två muntliga redovisningar kvar om jag inte berättat det? Och läraren vill att jag redovisar dom ikväll. Jag har en uppgift kvar att skriva och sedan måste jag ju öva på vad jag ska säga. Det känns inte riktigt bra... Berättar mer senare hur det gick och vad jag får i slutbetyg. Som ni vet har jag ju fyra stycken B, vilket är jättebra. Men jag kommer aldrig få så högt betyg på de muntliga redovisningarna.
 
Efter redovisningen i Tyska 1 så måste jag fortsätta på min inlämning i barn-kursen. Det är också en krånglig uppgift där jag ska skriva om gamla gubbar som hade olika teorier. Hatar att skriva om dåtid... Men jag måste få ordning på den inlämningen och sedan gärna två till innan jag reser.
 
  • 2014-12-14
  • kl.16:49:42
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg