Lill-lördag 😉 ( )
Hem Om mig Kontakt

Lill-lördag 😉

Igår började det med att jag & Viktoria ville festa. Men det var ingen som riktigt nappade på det 😞 Det var ju ändå lill-lördag? Vi fick i alla fall tag på Omran som ville dricka, men han var deprimerad. Vi gjorde fina drinkar, hehe. Han gick hem efter en stund... Så jag & Viktoria fortsatte "festen" själva & hade ändå roligt. Vi försökte ringa nattklubbar & kolla om dom hade öppet, men dött var det tyvärr 😞

På natten vid 00-tiden ringde vi en killkompis som kallar sig Thomas (fast han är invandrare), haha. Han körde min bil & vi andra drack & dansade 😊 Vi åkte till McDonalds & när jag kliver in är det en person som kollar konstigt på oss. Jag trodde det var en personal så jag hälsade & han hälsade tillbaka. Men det var någon privatperson som var hungrig 😉 Kvällen/natten var rolig & bättre än vad vi hoppades på!

  • 2014-12-04
  • kl.14:30:30
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg