Klippt & färgat håret. ( )
Hem Om mig Kontakt

Klippt & färgat håret.

Var och klippte mig idag hos Nina. Jag ville ha en ny frisyr samt slingor. Det behöver vara lite liv i mitt hår. Jag var där 15.00 och satt där till 18.30. Hade myror i benen, haha 😉 Nina började med att lägga blonda slingor i hela mitt hår, sedan la hon en brun ton i utväxten. Satt med den där färgen i huvudet så himla länge. Sedan skulle hon tvätta av färgen och hur många produkter använde hon eller? Typ sex stycken.

Men mitt hår blev väldigt bra, Nina klippte bort de slitna topparna och formade håret eller vad man säger. Jag är väldigt nöjd 😊 Inte nog med att sitta så länge för att färga håret. Nina ville göra en frisyr på mig inför ikväll och det tog tid. Men snyggt blev det, hon visade samtidigt hur man gjorde så jag klarar det själv sen.

  • 2014-12-20
  • kl.19:17:33
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg