Klarade jag mina nyårslöften 2014? ( )
Hem Om mig Kontakt

Klarade jag mina nyårslöften 2014?

1. Flytta till en lägenhet med balkong.
Ja, det gjorde jag & mitt ex ihop. Dock var det ju redan bestämt när jag hade skrivit detta nyårslöfte, så var ju lite fusk. Men nu bor jag i en stor tvåa med balkong ensam. Behöver inte springa till tvättstugan, jag har en nästan helt ny tvättmaskin. Trivs jag? Ja, men inte med grannarna.
 
2. Bli godkänd i Engelska 5 (Engelska A).
Jag klarade det! Trodde aldrig att det skulle gå, men jodå. Jag är sjukt lycklig & detta var den sista kursen för att jag skulle få mitt slutbetyg i gymnasiet. Grattis till mig själv!
 
3. Åka till Amsterdam.
Nej, där har jag ännu inte varit. Blev andra resor & många dessutom. Så får ta Amsterdam nästa år, kanske till våren? Mormor säger ju att det är så fint med alla tulpanerna där. Haha, åker inte dit för att se på blommor...
 
4. Börja träna på gym.
Jag har varit mycket sjuk & skadad detta året. Har inte blivit mycket träning förutom att gå/springa ute. Tävlade till och med i 5 km löpning.
 
5. Åka till Polen.
Har inte bara varit en gång i Polen detta året, utan hela sex gånger. Det är så jävla underbart! Ska jag slå det rekordet nästa år?


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg