Hur har mitt 2014 varit? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur har mitt 2014 varit?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Var i Kroatien & lilla Ryssland.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Ja, nästan alla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej, inte vad jag vet.
4. Dog någon som stod dig nära? - Ja, min lille Porky ❤
5. Vilka länder besökte du? - Polen X6, Tyskland, Kroatien & lilla Ryssland.
6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015? - Folk som man kan lita på.
7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? - 21 december.
8. Vad är det bästa som hänt dig år 2014? - Rihanna, min lilla katt ❤
9. Största misstaget? - Att jag gifte mig...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Spottade blod, magont, sprickor lite överallt, käken gick ur led, salmonella, lunginflammation.
11. Bästa köpet? - Jag färgade & klippte mitt hår i Polen.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Att jag reste mycket till Polen & mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? Hey Girl Shake It - Remix
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare med mina vänner, ledsnare med mitt ex.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Umgåtts med mina vänner & festat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Bråkat
18. Hur tillbringade du julen? - I Gdynia med en väninnas familj & vänner.
19. Blev du kär i år? - Ja ❤
20. Favorit månad? - December
21. Favoritprogram på tv? - En stark resa, Bonde söker fru, Andra Avenyn, Eska TV.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - Ja
23. Bästa boken du läste i år? - Mina polska språk-böcker.
24. Största musikaliska upptäckten? - Ahmed Chawki
25. Något du önskade dig och fick? - En ny dammsugare.
26. Något du önskade dig men inte fick? - Fick nog allt jag ville ha?
27. Årets bästa film? - Min så kallade pappa
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2014? - Jobbade & var med Leo, var en katastrof födelsedag.
29. De bästa nya människorna du träffade? - Viktoria, Ukraina, Kurdi, Besnik, Arek, Damian, Michal, Adam mfl.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2014? - Affärskvinna
31. Vad fick dig att må bra? - Mina vänner ❤
32. Vilken kändis var du mest sugen på? - Radovan i Snabba Cash.
33. Vem saknade du? - Sanne ❤
34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? -  Inga falska människor, bättre fester.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg