Hur firade jag högtiderna 2014? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur firade jag högtiderna 2014?

Förra året firade jag nyår i min hemstad ihop med mitt ex. Vi åt en god middag, jag åt räkor som vanligt. Sedan drack vi och spelade hög musik. Vid tolvtiden gick vi till ett berg och kollade på fyrverkerierna. Sedan blev det slagsmål mellan mitt ex och en annan, det förstörde typ hela natten. Vi fick också besök av några svenska partymänniskor.
 
Jag firade inte direkt påsk i år heller. Försökte visa mitt ex hur man firade påsk, men det blev inte så bra. Vi åt korv, köttbullar och sånt man brukar äta. Marie fick också leka påskhare i ägget.
 
Midsommar firade jag i Gdynia ihop med mitt ex. Vi gick dock inte av färjan, utan vi hade trevligt på däck. Var inget speciellt midsommarfirande, men det blev god mat och ännu godare drinkar.
 
Jag firade inte halloween pga att jag låg sjuk, hade salmonella. Allt var egentligen planerat att jag och Anna skulle till Göteborg och festa. Vi skulle vara polska "slavic girls". Istället låg jag hemma med 40 graders feber, magsmärtor samt diarré.
 
Och så var det ju julafton, jag firade denna högtid i Gdynia ihop med Wozis familj och vänner. Det var mycket mat och mycket alkohol. Senare på kvällen gick vi ut på en nattklubb vi unga.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg