Festade ALL IN igår! ( )
Hem Om mig Kontakt

Festade ALL IN igår!

Ni har ju sett bilderna från igår & i natt. Tänkte ändå berätta lite om allt 😉 Det började med att jag & Justyna hämtade Kurdi & vi åkte för att köpa Red Bull mm. Sen åkte vi hem till mig & gjorde oss i ordning. Viktoria kom senare & även hon fixade sig. Tog typ två timmar för Justyna & Viktoria att fixa sig, haha. Galet! 😉

Vi lyssnade på grym musik & drack. Justyna ville köra "sanning eller konsekvens", men ingen taggade riktigt på det 😞 Jag drack typ bara 7,0 cider så blev ganska full direkt. Vi hittade några gamla glowsticks från förra nyår & en av dom läckte så luktade frätande syra i hela vardagsrummet.

Vid 20.30-tiden mötte vi upp "Thomas Karlsson" som jag kallar honom vid busshållsplatsen. Där träffade vi även några araber som vi snackade med en stund. Vi åkte bussen ner till stan & verkligen alla i bussen hette Mohammed. Så roligt, då glömmer man ju inte namnet på dom? 😊 Justyna var hungrig så vi drog till McDonalds & softade innan nattklubbarna öppnade. Jag ville ha en Happy Meal men idioten i kassan sa att bara barn får köpa det. Jag sa att mitt barn står bredvid mig samtidigt som jag pekar på en svart, liten kille i 10-års åldern 😉 Kaos!

På nattklubben var det sjukt roligt. Som alltid påpekade dörrvakten att han fyller år dagen innan mig, haha. Viktoria tyckte att vi skulle shotta direkt, fast jag var typ redan full. Men jag hängde på 😊 Så var det några araber som stötte på oss, vi dissade dom direkt. Dom var typ 30-35 år?! Men senare på dansgolvet hängde vi med dom & andra araber. Jag fick även kramas lite med DJ:n som jag känner. Mysigt, mysigt.

Jag, Justyna & Kurdi satt vid midnatt & vilade. Då ser jag en ensam kille som sitter bredvid oss. Jag skrek "habibi" till honom & sedan helt plötsligt var han vid vårat bord 😊 Malle haffar! I alla fall så visste han vem jag var & allt så. Läskigt... Men till slut berättade han att vi hade festat ihop förr. Trodde typ han hade stalkat mig?

Vi orkade inte så mycket folk som det var på nattklubben så vi drog hem till mig igen. Jag, Justyna, Kurdi & Thomas Karlsson ringde Ismet som skulle vara vår chaufför. Men han stod redan på plats & jag såg inte vem som var vem. Så jag ropade efter honom & då stod han framför mig. Samtidigt säger en annan svartaxichaufför att han är Ismet, haha 😉 Vi åkte & dansade i bilen till albansk musik som han hade. Och helt plötsligt panikbromsar Ismet så jag nästan flyger ut genom rutan. En av dom få gångerna jag inte hade bälte på mig & så satt jag i mitten i bak. Både Thomas Karlsson & Kurdi fick hålla emot mig. Då ligger det en lyktstolpe rakt över vägen. Fy fan säger jag bara, har någon från Kosovo varit i farten?

Efterfesten var inte 100%. Vi var trötta & vi försökte få tag i Viktoria som var kvar på klubben. Justyna "däckade" i soffan så vi fick bädda ner henne. Thomas Karlsson gick efter ett tag, men glömde kepsen. Jag & Kurdi gick också till sängs för att sova 😉 Jag var ganska dragen efter att ha druckit två shottar, en öl & en cider på krogen. På förfesten blev det tre 7,0 cider & massa annat gott.

Två mystiska saker hände igår. Min ena Xide Watermelon försvann spårlöst hemma hos mig?! Jag ställde den på något riktigt bra ställe, märker väl när flugorna åker dit eftersom den är öppen, haha. Andra saken som hände var att när vi kom hem på natten så hade någon dragit ur båda kablarna från kontakten i väggen. Ingen av oss i alla fall...

  • 2014-12-07
  • kl.15:00:35
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg