Fest i tre städer 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Fest i tre städer 😊

Godmorgon! Vaknade nu, fast borde sova igen. Wozi är vaken och steker något? Så sjukt bakfull jag är, fast är nog mer fortfarande full. Idag ska vi ta det sjukt lugnt. Orkar inte gå utanför lägenheten, seriöst... Igår festade vi för ett helt år. Vi var i Gdynia, Sopot och Gdansk. Två killar vi var med kom inte in på nattklubbar pga fel kläder eller skor. Sjukt! Men till slut vid 23-tiden vi drog till Sopot igen och alla kom in. Minns inte ens att jag betalade något förutom garderob? 😉 Vi hade så jävla roligt. Festen slutade i Wozis lägenhet vid 08-tiden. Sofeya var borta, hon sov hos någon? Jag hade en hel dubbelsäng för mig själv, mysigt. Fast nu är min älskade vän tillbaka och vi ska försöka få i oss frukost. Det som händer i Polen, STANNAR I POLEN!! 😉

  • 2014-12-21
  • kl.11:08:26
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg