Igårsnack ( )
Hem Om mig Kontakt

Igårsnack

Jag som verkligen inte ville festa eller umgås med någon människa blev tvingad av Sofeya. Som vanligt lyckades hon få mig på bra humör. Vi åkte ihop med Jacek & Anna, plus våran nyktra chaufför till en fest. Jag lärde Anna att rimma, fast det gick väl sådär, haha.

Melissa & jag stod mycket ute på balkongen & pratade. Sedan in & festa lite & sedan ut igen. Vi kom tillbaka hem vid 04.30 ungefär, så nu är man lagom trött. Speciellt när man tränade boxning också...

När jag & Sofeya kom in till min lägenhet så ser vi båda en jävligt stor spindel. Trodde vi skulle dö! Jag smög förbi den & hämtade den elektriska flugsmällaren, men den ville inte dö.

Malin står för ruset, fulla blir alla i huset.
  • 2014-08-03
  • kl.11:30:13
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg