ESC 2014 - THE BIG FIVE ( )
Hem Om mig Kontakt

ESC 2014 - THE BIG FIVE

1. Danmark
Basim - Cliché Love Song
Jag tycker bara låten är överdriven. Den är inte alls bra, ingenting klickar.
 
2. Frankrike
Twin Twin - Moustache
Den här låten gillade jag, en perfekt låt att ha i bilen när man är på dåligt humör. För då blir man på bättre humör direkt & man kan sjunga med även om man inte kan franska.
 
3. Italien
Emma Marrone - La Mia Cittá
Vilket oljud! Hemsk låt från början till slut.
 
4. Spanien
Ruth Lorenzo - Dancing In The Rain
Jag är trött på alla lugna låtar, så jag tycker på "nästa".
 
5. Storbritannien
Molly - Children Of The Universe
Den här låten var inget för mig, den var för personer som har en alternativ stil. Inget för ESC!
 
6. Tyskland
Elaiza - Is It Right
Som alltid har detta landet riktigt dåliga låtar. Varför ställer de ens upp i tävlingen?


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg