Våran eurotrip har börjat :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Våran eurotrip har börjat :)

År 2011 satt jag & Melissa en kväll & deppade, vi ville bort. Så vi skrev upp länder vi ville resa till i Europa. Och tillsammans sa vi att vi skulle göra en eurotrip. Men vi har lite olika åsikter om länder, jag gillar inte alla hennes länder & hon gillar inte mina länder riktigt. Så vi sa bara "vi möts på mitten" typ, haha. Och mer blev det inte med resorna... Jag hade inget pass eller pengar, Melissa reste bara till sitt älskade Albanien i princip.
 
Men så nu detta året så har jag varit i väg så jävla mycket. Och Melissa har också rest ganska mycket. Vi är på väg med våran eurotrip! Och hennes pojkvän & min pojkvän är också med på detta. Så jävla roligt vi har, woho.
 
  • 2013-09-25
  • kl.13:05:59
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg