Motion i Polen = viktnedgång ( )
Hem Om mig Kontakt

Motion i Polen = viktnedgång

Jag trodde att jag hade gått upp massor i vikt efter Polen-resan. Eftersom jag drack både alkohol & Coca-Cola. Och Coca-Cola dricker jag nästan aldrig längre. Sedan åt vi mycket mat & då tänkte jag att nu måste jag gått upp flera kilo. Men sanningen var att jag hade gått ner i vikt. Inte rasat, utan gått ner som man ska göra. Och vet ni varför? Jo, för det fanns typ ingen bankomat där vi var & då fick vi gå till den (typ en mil fram & tillbaka). Och när jag nu äter Lepigen Superstrong så hjälper det mig otroligt mycket. Istället för att ta bilen överallt i Polen så gick vi överallt, vilket var skönt med motion. Och jag såg också resultat på min våg när jag kom hem. Vi gick flera mil varje dag, inte i sträck, men totalt. Åh, vill dit igen!
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg