Köpt en kaffekokare. ( )
Hem Om mig Kontakt

Köpt en kaffekokare.

Leo har alltid velat ha en eftersom han dricker kaffe, men har fått nöja sig med sådant pulverkaffe som man häller i varmt vatten från vattenkokaren. Jag tyckte att det var onödigt att köpa en kaffekokare när jag inte dricker kaffe. Men jag försökte lära mig att dricka kaffe på jobbet i somras, eftersom alla sa att man blev piggare av det. Jag testade alla möjliga varianter av hur man kunde dricka det. Ingenting var gott... Men så lyckades jag bli piggast av enbart svart kaffe & då fick jag veta att man också gick ner i vikt av detta. Så jag försöker nu lära mig ännu mer. Det resulterade att jag gick & köpte en kaffekokare till både mig & Leo. Så nu kan älskling vara glad att han får RIKTIGT kaffe ♥
 
  • 2013-09-29
  • kl.16:00:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg