In Turkey now. ( )
Hem Om mig Kontakt

In Turkey now.

Är i Turkiet nu, här är klockan 01.18. För mig är det jobbigt att hålla ordning på tidsskillnaden. Jag ringer älskling då & då, men låter honom sova, för vet att han behöver det. Jag mådde inte bra när vi lämnade varandra vid passkontrollen i Kosovo, men Leo mådde ännu sämre. Jag sa i alla fall positiva ord, att nästa gång ses vi i Sverige! Åh, vad jag älskar min sambo.
 
Mitt flyg går typ 08.45 något (turkisk tid). Så nu gäller det att hålla sig vaken i flera timmar, fy fan. Massa roliga folk att kolla på... Jag har varit & kollat i affärer också. Trodde aldrig jag skulle gilla Turkiet så mycket som jag gör. Får besöka landet mer någon annan gång & inte bara flygplatsen, haha.
  • 2013-09-23
  • kl.00:18:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg