Lepigen Superstrong, viktminskning som hjälper. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lepigen Superstrong, viktminskning som hjälper.

Efter resan till Kosovo/Turkiet så gick jag upp tre kilo i vikt. Kanske inte låter så mycket för er, men för mig var det alldeles för mycket. Mådde väldigt dåligt pga det. Inte att jag blev deppig eller så, men ville gå ner dom kg givetvis. Och det tänkte jag att det blir ju lika lätt som förut? Men nej, mitt knä som tidigare är skadat gick upp igen så har inte kunnat träna varken kickboxning eller zumba. Har typ inte heller kunnat gå ut & gå heller. Så har inte kunnat gå ner dom 3 kg så lätt som jag trodde.
 
Men nu när jag började praktisera så tänkte jag om jag äter mindre så kommer jag ju gå ner massor. Man går ju hela tiden inom vården & rör på sig konstant. Så på dessa två veckor har jag snart gått ner mina 3 kg, jippey!
 
Givetvis har Lepigen Superstrong hjälpt till som jag använder dagligen. Ni kan också köpa dom här.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg