6 månaders förlovning ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

6 månaders förlovning ♥

Idag har jag & min älskling varit förlovade i 6 månader. Det har varit underbara, roliga, jobbiga & ensamma månader. Som ni ser har det varit blandade känslor för oss, men vi klarar allt. För vi är starkast i världen! Ingen kan förstöra våran kärlek. Våra namn är kanske inte skrivna för alltid i sanden i Albanien, men finns för alltid i varandras hjärtan. Första gången jag såg Leo så blev jag så glad. Han har alltid funnits där för mig när jag behövt honom. När jag inte mår bra så mår inte han bra. Det är som om vi känner hur den andra känner. Kan det bli mer perfekt?
 
I början hade vi språkproblem, men det spelade ingen roll. Våra känslor kunde inte hindra oss från något. Jag lärde honom svenska & nu tror folk att han i princip är född här. Han är så duktig min älskling. Min kochanie, min zemer ♥
 
  • 2013-10-05
  • kl.07:00:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg