iPhoneskal från iDiwa. ( )
Hem Om mig Kontakt

iPhoneskal från iDiwa.

Idag fick jag mitt efterlängtade paket från iDiwa. Jag beställde två stycken plånboksfodral till min iPhone 4S. Det behövs när man är t ex ute på krogen eller liknande. Väldigt bra att ha ett fodral till mobilen, men samtidigt kunna ha bankkort & pengar i det. Jag köpte ett naturvitt & ett leopardmönstrat. Jag har ju en topp som är leopardmönstrad så passar ju utmärkt med ett sådant skal också. Fick en fin present av iDiwa, ett leopardmönstrat hårt skal. Perfekt då alla mina hårda skal är typ trasiga. Tänkte inte själv på att beställa det.
 
Leveransen från iDiwa är snabb, jag väntade endast två dagar. Frakten kostar alltid 19 kr, oavsett hur mycket man beställer. Enligt mig så är det otroligt billig frakt & det tar inte lång tid innan man får skalen. Kanske är ni sugna på att handla era julklappar där?
 
  • 2013-11-22
  • kl.16:55:02
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg