Jag saknar dig ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag saknar dig ♥

* 25/10-1990
† 3/5-2013

Syster, jag kommer aldrig glömma dina skratt. Jag kommer aldrig glömma vad du lärde mig, saker som man kan göra när man har tråkigt. Alla dagarna ihop med dig när vi spelade över på nätterna utklädda till alla möjliga figurer. När vi festade ihop, så roligt vi hade. När vi skulle gå på bio, fast det ledde till ingenstans & busschauffören vägrade köra oss tillbaka. När vi sprang runt & filmade på cykelbanan & i bilen, det kommer nog ingen glömma. All musik vi gjorde & det läskiga samtalet från "al-Qaida" är det som är inspelat från oss. Det är svårt att förstå att du är borta. För dig var det kanske den rätta platsen. Jag hoppas du trivs där du är nu. Jag mår bra när du mår bra.. я тебя люблю ♥
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg