Eurovision 2013 i Malmö, VI VAR DÄR! ( )
Hem Om mig Kontakt

Eurovision 2013 i Malmö, VI VAR DÄR!

Igår var vi i Malmö, dvs i Skåne län (längst ner i Sverige). Det var långt att köra, men vi hade jävligt roligt. Vi var ett gäng som drog ner på Eurovision. Det är en av de sakerna jag skulle göra innan jag dog & nu har jag gjort den. Inte för jag ska dö än. Verkligen inte!

Vi som åkte ner var jag, Sofeya, Jacek, Melissa, Wozi, Sara, Rubi, Aleks, Sam, Aldin & Akki. Hög musik spelades i min bil & vi sjöng så folk kollade på oss som vi körde om, haha. Våran "kartläsare" Melissa var som vanligt inte duktig, men jag lyssnade inte på henne som tur var denna gången. Det gjorde dock Jacek...

När vi kom till Malmö Arena så var det ingen som pratade svenska med oss eftersom vi inte hade svenska flaggor. Tur några av oss kunde engelska, haha. Vi hamnade längst framme vid scenen, verkligen bästa platsen ever. När artisterna tågade in så viftade jag & Aleks med ryska flaggan & Dina Garipova kom fram & hälsade på oss. Så lyckliga vi var, åh herregud! För övrigt var showen grym.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg