Uteritt med Flisan. ( )
Hem Om mig Kontakt

Uteritt med Flisan.

Idag var jag & älskling i stallet lite senare. Då var även dom två andra tjejerna som är installade där. De skulle rida ut en sväng & frågade om vi skulle följa med. Och så blev det! Jag red först då vi var tvungna att hoppa över ett dike. Sedan fick Leo rida på Flisan & jag höll i henne med ett grimskaft. Alla vet ju hur Flisan blir i skogen, haha.
 
Det var en ganska snårig skog & jag kunde inte gå bredvid Flisan. Så i en backe fick jag släppa taget & låta Leo rida själv. Men det gick hur bra som helst. Flisan var pigg, men givetvis inte dum. Sedan gick vi på väldigt halt underlag & Flisan gick omkull med Leo. Hon ramlade på honom, men han skadade sig som tur var inte. Puh! Flisan var också hel i fötter & ben. Så vi fortsatte, men jag kunde inte hålla i dom, det gick inte. Så under hela fortsatta uteritten red Leo själv på Flisan & det gick jättebra. Och jag fick mig en jävla promenad, upp & ner, över stock & sten!
 
Leo & Flisan i skogen.
  • 2013-03-10
  • kl.20:00:00
  • Kategori: Stallet


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg