Pratar ut... ( )
Hem Om mig Kontakt

Pratar ut...

Jag vet att vi kan dö vilken sekund som helst. Därför är det viktigt att vi lever som om det vore den sista. Jag älskar livet. Visst är det svårt ibland, men man måste leva vidare & försöka lösa alla problem. Man kan aldrig ge upp, för då är man så jävla svag. Och svaga människor hatar jag... Mitt liv är inte det bästa, det har jag aldrig sagt. Men jag gör allt för att få ett bra liv så att det duger för mig. Och jag lyckas faktiskt. Även ni som hatar mig kanske inte tror det. Jag vänder er ryggen motherfuckers. Ger er fingret & lever mitt shit. Jag gör vad jag vill & får ta konsekvenserna av det. Men jag accepterar inte det som jag inte är värd, alla jävla idioter som är i vägen. Fuck you fittor!
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg