Min älskade pojkvän Leo ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Min älskade pojkvän Leo ♥

Det här är min älskade pojkvän & sambo. Han kallas Leo & är född 93. Givetvis är han inte svensk, då svenska killar enligt mig är skit & bara ljuger. Inte alla, men många. Leo kommer från Kosovo som ligger mellan Albanien & Serbien för er som inte vet. Han pratar flytande albanska precis som min bästa vän Melissa. Fast Melissa kommer ifrån Albanien, glöm inte att anteckna. Leo pratar väldigt bra svenska, men han behöver lära sig mer. Han har inte gått SFI, men det tror typ alla. Lite häftigt!
 
Leo har många intressen. Han tycker om att städa våran lägenhet, speciellt med dammsugaren. Men nu får ni inte tro att han gör något annat med den. Det är endast städning som görs, OBS! Leo tycker också om att städa med klorin, för det tjatade han på mig i början att jag skulle köpa. Ett annat intresse han har är att träna också. Men för att spara pengar & inte springa till gymmet så springer Leo efter bilen. Ja, det är sant. Jag sitter bakom ratten & kör ifrån Leo på parkeringar osv, haha. Fan vad min älskling kan springa, ni ska se själva. Leo gillar också att rida på Flisan. Han har blivit jätteduktig & två avramlingar rikare. Men man ska ju ramla av 100 gånger innan man blir en duktig ryttare, haha.
 
Tre saker som är bra med Leo är att han är rolig, dvs att vi har väldigt lik humor. Hur roligt är det om jag gör något jätteroligt & Leo skulle bli arg? Nej, det funkar inte. Men Leo skrattar typ hela tiden, det gillar jag. Tummen upp! Andra saken som är bra med Leo är att han visar respekt mot alla. Och det är respekt tycker jag. Duktigt uppfostrad kille jag fått tag i. Tredje saken som är bra med Leo är att jag vet att han alltid finns där om jag behöver honom. Inte bara för att vi bor ihop, utan för alltid. Jag behöver inte hålla något inombords, jag kan alltid berätta allt till honom. Det känns skönt.
 
Jag bjuder på en typiskt körkortsbild på älskling. För övrigt så har han inte körkort & borde inte heller ha körkort. Han är livsfarlig i trafiken när han inte ens sitter bakom ratten. När han sitter bredvid mig när jag kör så säger han "kör, kör", fast det kommer massa bilar. Kanske borde Leo uppsöka en optiker?
 
  • 2013-03-11
  • kl.14:00:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg