Bilen fick skönhetsvård. ( )
Hem Om mig Kontakt

Bilen fick skönhetsvård.

Idag när jag skulle åka från skolan så bara stannade min bil. Först på parkeringsplatsen när jag började backade ut. Tänkte att jag fick väl ett kärringstopp, men nej, så dålig fotkontroll var det inte. Och samma sak hände vid utfarten. Jag började bli lite rädd... Mitt inne i stan hände samma sak också, vid stoppljusen. Pinsamt läge! Fick i alla fall igång bilen snabbt, men ändå. Alla dessa blickar. Körde bilen till en verkstad där jag berättade om problemen som hade varit den senaste veckan. Och dom tog in den direkt. Fick tillbaka den efter lunch, jippey!
 
Efter att jag & Leo varit i stallet så drog vi till en bensinmack för att dammsuga bilen. Lite skönhetsvård hade ju inte skadat. Så älskling dammsög hela bilen. Efter det så drog vi till en sådan där biltvätt där man tvättar bilen på egen hand. Så där hade vi lite "wet t-shirt"-play, haha. Nu är min älsklingsbil fräsh & ren igen!
 
  • 2013-03-26
  • kl.17:00:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg