Hur blir min framtid? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur blir min framtid?

1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA.
2. KLICKA PÅ NEXT-KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.
3. ANVÄND SÅNGTITELN SOM SVAR PÅ FRÅGAN.
4. FUSKA INTE.

1. Hur mår du idag?
Supermodel Girlfriend
Kommentar: Har fått mina ögonbryn fixade idag, så känner mig vacker nu... haha!

2. Kommer du långt i livet? I Wanna Go
Kommentar: Det betyder ju att man vill gå, så klart jag vill det.

3. Hur är skolan för dig? Witch Doctor
Kommentar: Fanns det någon mer passande låt när man går vård & omsorg? ;)

4. Vilket är ditt livs themesong? Popp That Pussy
Kommentar: Men nej, herregud!!

5. Vilken är din livshistoria? Moving On
Kommentar: Det är sant, jag går alltid vidare hur svårt det än är.

6. Hur ser din framtid ut? Ove Har En Åsna
Kommentar: Åhh, jag ska verkligen köpa en åsnefarm ihop med Melissa.

7. Hur blir din morgondag? Macarena
Kommentar: Kanske blir en liten sväng på golvet?

8. Vad är det bästa med dina vänner? Kosovoalban
Kommentar: Många av mina vänner är albaner.

9. Vilken sång beskriver dig bäst?
Vacker & Rik
Kommentar: Haha, verkligen nejnejnej!

10. Hur ser ditt liv ut just nu? Miss Fatty
Kommentar: Jag tränar för att få den kroppen jag vill ha & jag har nått mitt viktmål.

11. Vilken låt kommer att spelas på din begravning? Living On Video
Kommentar: Även om man är död så finns man i minnet & på t ex video, så sant.

12. Hur var du som barn? Hon Dansar
Kommentar: Jag dansade jättemycket som liten.

13. Vem kommer du att gifta dig med? Henrik Larsson
Kommentar: Nej tack, fy fan!

14. Hur ser världen på dig? Victory
Kommentar: Det var fint.

15. Vad tycker dina vänner om dig? Davaj-Davaj
Kommentar: Ja, det är ord som jag använder ofta ;)

16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Mange Bjuder
Kommentar: Jaså, så Mange ska bjuda mig på något?

17. Kommer du någonsin få barn? I Just Had Sex
Kommentar: Vafan?

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Svensson, Svensson
Kommentar: Ja, Leo heter verkligen Svensson i efternamn. Absolut!

19. Hur blir du igenkänd av folk? Angel In The Night
Kommentar: Nja, inte riktigt så kanske...

20. Vilken är din livsfilosofi? Lycklig När Jag Dricker
Kommentar: OMG säger jag bara!

21. Vad tycker dina föräldrar om dig? Can't Be Tamed
Kommentar: Sant, jag är vild från början till slut ;)

22. Tycker andra att du är attraktiv?
No No No No
Kommentar: Men då...

23. Vad kommer du att säga när du gör slut med någon? Rubeck Fuckar Ur
Kommentar: Haha!


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg