Allt vi gjorde som jag saknar ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Allt vi gjorde som jag saknar ♥

Jag saknar min underbara pojkvän så otroligt mycket. Dom dagarna som spelade över & fick för oss saker som andra skulle inte förstå vad vi höll på med. Som jag saknar dom... Men snart kommer vi göra om det & tusen nya saker, det lovar jag. Vi ska båda dricka alkohol tills vi inte vet vad vi heter & springa runt med albanska flaggan. Men den svenska flaggan får bli toalettpapper, haha.
 
När vi ses igen så hoppas jag att vi kan göra många nya saker. Som att åka på åsnesafari, det ska ju vara jävligt roligt har jag hört. Vi ska åka till många nya länder också & ha semester. Jag vill alltid ha semester med den bästa killen. Vi har en framtid ihop älskling. Jag älskar dig Leo, du är den absolut bästa i mitt liv ♥
 
  • 2013-06-24
  • kl.15:07:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg