Tappar jag fortfarande hår? ( )
Hem Om mig Kontakt

Tappar jag fortfarande hår?

Lovade ju er att uppdatera ang mitt hår. Om det blir bättre eller sämre med mitt håravfall? Ärligt talat så vet jag inte om det är bättre eller likadant. Jag själv tycker att det är likadant som förut & det skrämmer mig. Känner mig riktigt tunnhårig. Så fort jag tvättar håret ramlar hår av, så fort jag tonar mitt hår så ramlar massor av hår av, så fort jag plattar håret ramlar hår av. Det är så läskigt!
 
Mamma har pratat med min egna frisör & hon gav tips på några tabletter man kan äta. Tror faktiskt att jag ska testa dom. Alltid värt att testa, vad mer kan gå så fel? Det finns ju peruker som jag kan använda om allt mitt hår ramlar av. Men så vill jag inte tänka...
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg