Tandläkarbesöket ( )
Hem Om mig Kontakt

Tandläkarbesöket

Idag har jag varit hos tandläkaren, oh så roligt! Eller inte... Lagade en tand & blev givetvis som lovad "sövd". Skulle egentligen ha lagat den här tanden i november förra året, men pga flera orsaker från tandläkarens sida så har hon segat som fan. Otroligt dåligt tycker jag! Men nu är den lagad för den här gången, får se hur länge skiten håller. Och ska dit om någon vecka igen för att laga nästa hål & bli "sövd" igen.
 
När man blir "sövd" så får man dricka en vätska innan tandläkaren börjar pilla i munnen. Den smakar för jävligt, man vill egentligen bara spy. Speciellt när undersköterskan frågar om jag mår illa, hmm... I alla fall så bedövade hon munnen på mig också, stack mig fel (rätt i tungan så har fett ont där nu). Har som ni kanske märker inte en bra tandläkare, men kan inte byta.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg