Sådär onödigt? ( )
Hem Om mig Kontakt

Sådär onödigt?

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja, så ofta jag kan.
Gnälla: Ja, det är därför jag blev kvinna.
Skrika: Nej
Sova: På nätterna vill jag gärna göra det.
Ha ångest: Nej, aldrig.
Skada dig själv med flit: Nej, aldrig.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, varför ska man göra det?
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Det händer.
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Det händer att jag gör det.
Gå till kyrkan: Ibland
Gå i skolan: Just nu har vi uppehåll, men annars så.
Röka: Nej
Ljuga: Nej
Hata folk: Klart man hatar några människor här i världen.
Lita på folk: Vissa litar jag på, andra inte.

VEM:
Saknar du: Leo ♥
Vill du döda: Det ska vi inte ta här.
Rörde dig sist: Sofeya
Vill du slå: Finns en hel del.
Kysste dig sist: Leo
Kramade du sist: Sofeya
Vill du prata med: Någon rolig person.
Skrek du på sist: Minns jag inte?
Vill du vara som: Mig själv givetvis.
Sårade dig senast: Minns jag inte?
Vill du bli galet full med: Jacek
Gjorde dig riktigt glad senast: Jacek
Fick du sms från senast: Sofeya
Ringde dig senast: Sofeya

HAR DU:
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Ja
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Ja, men det är läkt.
Några piercings: Ja, tre hål i öronen.
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Nja, ibland så.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja, jag är det just nu.
Dumpat någon: Ja
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Ja

HUR:

Går du: Som en flykting tydligen?
Svarar du i telefonen: Beror på vem det är som ringer.
Fördriver du tiden: Ser på film, är med vänner, tränar.
Mycket pengar har du: Så att jag klarar mig.
Tjänar du pengar: Ja
Ofta diskar du: Typ varje dag.
Ofta städar du: När jag ser att det behövs.
Många stör du dig på: Väldigt många.
Ofta träffar du din familj: Ganska ofta.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Ja, men det är ju klart.
På gud: Ja
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Ja, det gör nog några.
På ett liv efter detta: Kanske
Att fiskar kan tänka: Nej
Att du kommer leva länge: Förhoppningsvis, men man vet aldrig.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel: Nej
2. Är du lycklig: Ja
3. Är du uttråkad: Ja
4. Är du ledsen: Nej
5. Är du italienare: Nej
6. Är du cool: Nej
7. Är du från Irland: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta: Ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
2. Har du någon gång blivit sårad: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt: Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne/honom: Ja
5. Kysst någon under dom två senaste veckorna: Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare: Ja
7. Är du kär: Ja
8. Vill du gifta dig när du blir stor: Kanske

TVÅ ALTERNATIV:
1. Bilddagboken eller lunar: Inget
2. Hår eller ögon: Ögon, det finns ju peruker.
3. Katter eller hundar: Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar: Några få bästa vänner
5. Coca-Cola eller Pepsi: Coca-Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll: Utekväll
7. Pengar eller lycka: Lycka
8. Dag eller natt: Natt
9. Msn eller mobil: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN...":
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån: Nej, för jag bor ju själv.
2. Brutit nåt: Ja
3. Gjort nåt du ångrar: Ja
4. Hoppat Bungee Jump: Nej
5. Ljugit för någon du tycker om: Ja, förr i tiden.
6. Ätit en hel tårta: Ja
7. Gjort bort dig offentligt: Ja
8. Viljat bli tillsammans med ett ex igen: Ja, men ångrar det idag.
9. Gråtit när ett husdjur dog: Ja
10. Velat försvinna: Ja

SENASTE:
1. Telefonsamtalet du gjorde: Sofeya
2. Telefonsamtalet du fick: Sofeya
3. Personen du var med: Sofeya & Rubi
4. Roligaste grejen som hänt: Festen igår
5. Personen du smsade: Sofeya
6. Personen du tänkte på: Leo ♥
7. Du skrev till på myspace: Längesen, men Sofeya var det nog då.
8. Du kommenterade: Att Facebook är väldigt komplicerat nuförtiden.
9. Du tillbringade natten med: Sofeya & Rubi.
10. Du kramade: Sofeya


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg