Jävla skit sommar :( ( )
Hem Om mig Kontakt

Jävla skit sommar :(

Vilken jävla sommar jag har! Tråkig, meningslös & fruktansvärd. Vill inte att den ska vara så. Men alla säger "du får ju pengar". Ja, jag får ju det i slutet av AUGUSTI!! Jättekul... Hela sommaren utan pengar i princip. Det finns ingenting att göra på jobbet, tiden har verkligen stannat. Får mer gjort någon annanstans. Aldrig ska jag vara ledig heller, fy fan.
 
Men igår jobbade jag dag, så kunde åka & tvätta rutorna på bilen i alla fall efteråt. Såg knappt ut för allt pollen. Men nu är det rent igen. Antar det behövs göras varje vecka dock. Åkte även en sväng till affären för att köpa hem lite. Då blev det som i den reklamen nu som går på teve när en man säger "du kan gå före mig" vid kassorna. Men han som sa till mig kollade noga så jag inte hade någon pojkvän med en fullproppad vagn bakom mig, haha.
  • 2013-07-08
  • kl.09:30:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg