Come on, we can dance! ( )
Hem Om mig Kontakt

Come on, we can dance!

Jag gick aldrig på idrottslektionerna då vi lärde oss dans i skolan. Då menar jag gammal dans som vals, bugg osv. Eller jo, jag gick på EN sådan lektion & det var den roligaste i mitt liv. Det var i årskurs sex när vi dansade polka. Så jävla grym jag var på det! Men efter det har jag inte varit med på det, både för att mitt knä har varit skadat & för att jag inte har velat. Tror ni att jag behöver lektioner i gammeldans eller? Nehe, jag kan ju det! Det bevisade jag igår när vi hittade äldre polska låtar som vi "rockade" loss till. Jag minns den polska festen i höstas, haha.
 
Är det inte lite "gangnam style" över bilden? ;)
  • 2013-07-10
  • kl.10:00:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg