Aldrig mer öppna champagneflaskor. ( )
Hem Om mig Kontakt

Aldrig mer öppna champagneflaskor.

Vi hade verkligen superkul igår. Aleks & Momo var med, det är inte ofta. Så vi passade på att fira Aleks i efterskott då han fyllde år tidigare i veckan. Och jag & Aleks tävlade om vem som skulle öppna en champagneflaska först. Han öppnade på typ tre sekunder, känns ju som om han är van? Men jag hade jättestora problem, haha. Tog väl 10 minuter för mig & jag skakade i mina ben. Aleks sa att det kommer gå bra, korken kommer inte skjutas i väg om vi inte har skakat den. Och det hade vi ju inte? Så jag tog den där vinöppnaren & skruvade i champagnekorken. Alla kollade på mig så blev ännu mer nervös. Och POFF så skjöts korken i väg & jag slängde mig bakåt (gömde mig typ!). Champagneflaskan ramlade omkull, haha. Och precis efteråt så kom låten "jag älskar när det bankar & smäller" med Olyckan eller vad han heter från Trazan & Barnane. Haha, så klockrent!
 
  • 2013-07-24
  • kl.11:00:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg