R.I.P min plattång ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

R.I.P min plattång ♥

I lördags när jag stod & plattade mitt hår så var det som vanligt. Jag började med ena sidan av mitt hår. Och då började det surra konstigt i min plattång. Jag frågade Melissa om hon hörde det & det gjorde hon. Då sa hon att exakt sådär lät hennes plattång innan den nästan började brinna. Så jag blev livrädd & drog ur kontakten i väggen. När Aldin kom till mig några minuter senare så kollade han på min plattång & så sant som Melissa sa; min plattång hade någon form av kortslutning. Det var livsfarligt att stoppa i sladden i eluttaget. Så jag gick runt med halva sidan av mitt hår plattat & halva sidan icke plattat, snyggt.
 
Så nu lever jag utan någon plattång. Inte direkt roligt, men ska köpa en ny nästa vecka förhoppningsvis. Visst, jag behöver inte ens någon plattång? Jag har inte ens lockigt hår eller så. Mitt hår är rakt & att platta håret sliter något fruktansvärt. Men sedan så plattar jag inte ens håret varje dag eller så. Jag använder plattången otroligt lite, inte ens varje vecka. Använder den när jag ska ut på fest & så. Men det tillhör det kvinnliga könet att ha en plattång tycker jag, haha.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg