Ont i kroppen, men det får man tåla. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ont i kroppen, men det får man tåla.

Jag har jävligt ont i hakan/käken, högra nyckelbenet, högra låret & även mitt högra öga idag. Kort sagt hela högra sidan... Blev lite mycket av det goda igår & jag gick in i allting som inte flyttade på sig, haha. Till exempel när jag skulle öppna bildörren till taxin så fick jag den rätt på hakan. Ett annat exempel är att när jag & Melissa kom hem till mig på natten skulle jag duscha. Jag har badkar & det är en väldigt hög kant, så jag hade halkat omkring där också. Synd som fan att Melissa inte filmade, hade så gärna velat se. Hade även gått in i några dörrar hemma hos Jacek också, haha.
 
Men jag var inte den enda som fick feta blåmärken efter gårdagen. Sofeyas arm blev klämd i taxidörren & hennes blåmärke räcker & blir över till alla som inte fick några. Ser ut som om vi har tränat boxning i natt, haha. Men som jag sa till mamma; det är fan bara nyår EN gång om året & det ska firas som fan!
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg