Om min pojkvän ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Om min pojkvän ♥

Om din pojkvän:
Du är tillsammans med? Leo
Hur gammal är han? 19
När fyller han år? Privat!
Vart bor han? I Sverige
Ögonfärg? Privat!
Har han piercat sig någon gång? Tror inte det.
Har han druckit? Ja
Han han rökt? Ja
Vad har han för färg på rummet? Vitt
Har han några syskon? Ja
Vad skulle han göra om han vann en miljon? Köpa en Audi A4 till mig & en BMW till sig.
Har han någon fobi? Skräckfilmer
Är han beroende av något då? X
Är han envis? Ja
Vad heter hans föräldrar? Privat!
Vad gör han på helgerna? Jobbar
Beskriv honom med två ord? Omtänksam & underbar.
Skulle han bli en bra pappa? Det tror jag nog.
 
Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom? För jag hade känslor för honom.
Föll du för honom direkt? Ja
Du har slagit honom? Nej
Du har roligt med honom? Ja, alltid.
Du skulle kunna bo med honom? Ja, absolut.
Du vet någonting om honom? Ja
Du har gjort ett sugmärke på honom? Nej
Säg ett ord du känner för honom? Kärlek
Vad är det finaste han sagt till dig? Att han ska kriga med mig i tvättstugan (y)
Får du fjärilar i magen när du ser honom? Nej
Är du svartsjuk på andra tjejer? Nej
 
Om er:
Hur träffades ni första gången? Privat!
Bor ni långt ifrån varandra? Nej, men tillräckligt långt.
När blev ni tillsammans? 12/1-13
Hur länge har ni då varit tillsammans? Orkar inte räkna...
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? Komedi
Har ni sovit över hos varandra? Ja
Har ni bråkat? Nej
Vem håller fjärrkontrollen? Jag!
Vad har ni gemensamt? Mycket
Har ni samma åsikter om saker? Ja, för det mesta.
Planerar ni framtiden ihop? Klart man ser framåt i tiden.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Flera år.
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Det vet man aldrig.
 
Sista frågan:
Gillar du honom? Nej, jag älskar honom ♥
  • 2013-01-25
  • kl.13:00:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg