Ny plattång, äntligen (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Ny plattång, äntligen (y)

Ah, ni vet ju att jag lovade mig själv en ny plattång? Nu har jag varit & köpt en på Siba. Men jag gillar märket Melissa & dom brukar vara i prisklasser 149-249 kr. Billigt & bra, right? Och dom har keramikplattor som har justerbar värme upp till 200 grader. Men dom fanns inte... Ingen Melissa-plattång i sikte!
 
Så jag fick unna mig en dyr jävel; 599 kr drogs från mitt konto. Hoppas att denna är bättre än bäst, annars lämnar jag tillbaka den på garantin. Märket är OBH Nordica, vilket ska vara mycket, mycket bättre än Melissa & andra lågpris-plattänger. Denna har också keramikplattor, fast justerbar värme upp till 230 grader, så det är ett stort plus. Men som sagt; jag plattar inte mitt hår varje dag eller vecka.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg