Ny kurs börjar idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ny kurs börjar idag.

Började idag med en ny kurs i skolan; Vård- & omsorgsarbete 2. Verkar ganska långtråkig kurs, men intressant. För mig kommer det bli svåra ord då svenska är svårt nu när jag pratar polska/engelska ofta. Men jag kämpar på, inte ge upp skolan.
 
Idag hade vi en så jävla onödig dag i skolan. Ingen lärare, inga lektioner direkt & ingen närvaro. Så varför vara där liksom? Vi satt & pratade med dom vi brukar sitta med... Sedan kom en kyrka & pratade om vad dom gjorde när någon dog osv. Mot slutet drog jag för jag kände att jag pallade inte mer. Snacket om Jesus & att se gamla tanter framför mig fick mig att tänka på Jehovas vittnen som terroriserar mig utanför min dörr. FUCK!
 
  • 2013-01-22
  • kl.15:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg