Lugnt i skolan idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lugnt i skolan idag.

Verkligen onödig dag i skolan. Allting kändes så segt, men samtidigt skönt med en mjukstart. Vi såg på en film som hette Heaven. Den var faktiskt riktigt bra & det ska bli våran slutuppgift att skriva om den. Lite krånglig handling då handlingen hoppade ganska mycket, men man fick hänga med i svängarna. Men bra var den absolut...
 
Sedan blev vi indelade i grupper & fick fallbeskrivningar att arbeta med. Då fick vi typ sluta för dagen om vi inte ville sitta med det i skolan & jobba med. Våran grupp satt kvar lite efteråt i skolan, men vi kunde typ inte tänka. Jag satt & pratade om annat för jag orkade verkligen inte arbeta. Sedan kom min stalker & störde oss lite, han började snacka om symaskiner, hmm? Förstod inte varför, haha. Aja, vi drog hem efter en stund & vi hade inte fått ihop mycket. Blir att sitta hemma & arbeta var för sig med det där.
 
Just det, jag har under dagen gjort något väldigt konstigt... Jag snodde Rubi's Red Bull i kylskåpet & tog med till skolan för var sugen på det. Jag som typ hatar det?! Sedan köpte jag en Coca-Cola i skolan, vilket jag tycker ser så fel ut när man dricker det i skolan. Usch på mig!
 
  • 2013-01-08
  • kl.13:45:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg