Hemma nu, men åker snart igen. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hemma nu, men åker snart igen.

Har precis kommit hem från stallet. Drog in i duschen en snabbis & nu sitter jag i soffan. Funderar på att ta något att äta. Sedan ska jag packa lite, åker till en person ikväll. Tänker inte berätta just nu vem det är. Det känns inte läge än att avslöja för omvärlden (förutom mina vänner) vem personen är. Då skulle det uppstå så himla många frågor & det orkar jag inte med. Ni förstår säkert lite vad jag är inne på...
 
I alla fall så är det hemskt väder ute, dvs snöstorm. Har halkat omkring ute med bilen idag. Ändå har jag dubbdäck på & fyrhjulsdrift. Men däcken är väl inte dom nyaste så pappa kollar på nya nu. Jag kör försiktigt, vill inte vara med om någon trafikolycka.
 
Nu ska jag se vad kylskåpet har att erbjuda...
 
  • 2013-01-15
  • kl.14:45:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg