Hemma från Göteborg nu. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hemma från Göteborg nu.

Är hemma från Göteborg nu. Hemresan gick också bra även om jag körde i mörker. Ibland måste man göra saker som man inte gillar. Men jag körde lugnt & säkert. Och jag har haft det riktigt trevligt i Göteborg hos mina kusiner. Vi åt tacos igår, sedan kollade vi på filmer från när vi var små. Så underbart!
 
Idag har vi varit en sväng på stan & kollat i affärer. Men jag handlade inget, för väntar på att jag ska få CSN-bidraget nästa vecka så jag kan köpa en ny plattång & byxor. Måste nu ha pengar till bränsle för att ta mig dit jag ska åka. Känns skönt att komma hem, men hade det trevligt borta också.
 
En bild från sist jag var där.
  • 2013-01-19
  • kl.18:00:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg