En sväng in på ÖB hann vi med också. ( )
Hem Om mig Kontakt

En sväng in på ÖB hann vi med också.

På vägen hem från Burger King så åkte vi vägen förbi ÖB bara för att Jacek aldrig hade varit där. Inte för att jag åker dit varje vecka, åker inte ens till Netto eller Lidl heller. Det är två affärer som inte borde finnas. ÖB är en bra affär, men man åker endast dit om man ska ha typ tvål, diskmedel & sådana saker. Men man åker inte dit varje vecka, inte ens månad. Jag har inte varit på ÖB på typ tre-fyra månader?! Om inte ens längre... Folk som handlar på Netto & Lidl varje vecka borde kanske skaffa ett liv snackade vi om i bilen.
 
Men i brist på bilder i bloggen så lägger jag upp det som jag handlade på ÖB. Bara för ni läsare tycker jag är så tråkig att jag nästan aldrig tar egna bilder längre. Men tack för mejlen att jag blivit bättre. Och tack för frågorna jag fått, försöker svara på dom men hinner inte alltid. Kanske tar & lägger upp några här snart.
 
  • 2013-01-12
  • kl.15:30:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg