Dåligt lokalsinne? ( )
Hem Om mig Kontakt

Dåligt lokalsinne?

Har ju varit hos en kompis i natt. Han bor fan i den värsta staden man kan tänka sig att köra i. Ändå hade vi GPS... Sofeya satt & höll i den jävla apparaten som visade fel väg. Och så säger GPS-kvinnan "ni är framme" när vi är vid en bensinmack & vi skulle till busstationen?! Så vi gick in till bensinmacken & frågade om det hade legat en busstation där tidigare, haha. Jävligt dumma i huvudet, men vi visste inte vad vi skulle säga. Han på bensinmacken svarade nej & att vi hade kört väldigt fel. Så gav han oss en väldigt enkel vägbeskrivning, men jag ville ha den nedskriven. Tror ni jag fick det? Nej, för den var så enkel så man behövde inte det.
 
Vi körde vidare efter hans beskrivning, men vipps hade min & Sofeyas hjärna blåst bort & vi hade glömt bort hans beskrivning, haha. Så vi blev ledsna... Jag stannade på en busshållsplats & ringde Akki som var någonstans i samma stad, antagligen redan framme. Men han svarade inte! Men så kom Gud fram med sina underbara vingar & en buss kör förbi oss. Och jag gasar på efter & kör precis som bussen gör. Haha, vi hittade! Den jävla GPS-fittan har nog inte fått ett ligg på länge trodde Akki. För hon ville att vi skulle köra mot enkelriktat två gånger, suck.
 
  • 2013-01-05
  • kl.11:00:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg